جزئیات خبر

1399/10/10
آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان به شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران پیوست
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمان، دکتر علیرضا محدثی زرندی با اعلام این خبر افزود: آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام‌نور کرمان موفق به عضویت فعال در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی شده و از این پس پژوهشگران، اعضاء علمی و دانشجویان می‌توانند با توجه به ثبت گرنت، از امکانات آزمایشگاهی و تخفیفات چشمگیر این شبکه بهره‌مند شوند. وی ادامه داد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش بنیان و صنایع کشور ارائه می‌دهد. رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمان گفت: در این شبکه خدمات آزمایشگاه‌های متنوعی مانند حوزه فنی و مهندسی مانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن؛ حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی؛ حوزه‌های زیست فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت؛ حوزه‌های علوم شناختی و مغز؛ صنایع دستی، مواد غذایی و غیره، ارایه می‌شود. وی یادآور شد: در سالهای گذشته، دانشگاه پیام‌نور سیرجان نیز در کنار دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی بزرگ کشور، موفق به عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو کشور شد و با توجه به پتانسیل بالای آزمایشگاهی استان کرمان، در نظر داریم مراکز آزمایشگاهی رفسنجان و بم را نیز به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی متصل نماییم.
فایل
بازگشت

مفید آیکون سئو

ها Lorem Ipsum در اندوه نشسته آمت ، consectetur adipisicing ELIT ، SED eiusmod انجام به عنوان کم کار tempor و چاقی . در طول این سالها آمده ، nostrud هر گونه اعمال نیروی کار منطقه اما برای به دست آوردن از aliquip او دستور غذا . درد در این فیلم شده است در لذت که cupidatat انتقاد جلوگیری از درد که تولید بدون فوتبال cillum حاصل شد.

ها Lorem Ipsum در اندوه نشسته آمت ، ها Lorem Ipsum در اندوه نشسته آمت ، consectetur adipisicing ELIT ، SED انجام eiusmod به عنوان کم کار tempor و چاقی . در طول این سالها آمده ، nostrud تلاش ورزش اگر هر منطقه

ها Lorem Ipsum در اندوه نشسته آمت ، شما می توانید پروژه مشاهده اینجا