جزئیات خبر

1398/11/15
تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور با سازمان ملی استاندارد ایران
دکتر رضانژاد رئیس مرکز آزمایشگاه های ملی و قطبی دانشگاه پیام نور در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری یوپنا درباره تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور با سازمان ملی استاندارد ایران گفت : این تفاهم نامه به ‌منظور گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشي و استفاده از توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی و تخصصی و بهره‌گیری از تجارب و ظرفیت‌های دو طرف امضا شده است و شامل محورهای کاری مختلفی است که یکی از مهم ترین بندهای آن مربوط به قابلیت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مراکز و واحدهای دانشگاه در موضوع همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران می‌باشد. بر اساس این بند و در صورت تایید صلاحیت آزمایشگاه‌ها از سوی آن سازمان دانشگاه پیام نور می‌تواند با ارائه خدمات آزمایشگاهی به متقاضیان برای آزمایش کالا، محصولات و .... با تایید سازمان استاندار، ضمن افزایش اعتبار علمی آزمایشگاه های دانشگاه پیام نور نسبت به درآمدزایی و کاهش وابستگی آزمایشگاه‌ها به بودجه گامی موثری برای درآمدزایی دانشگاه باشد. رئیس مرکز آزمایشگاه های ملی و قطبی دانشگاه پیام نور همچنین گفت: چون نظارت بر آزمایشگاه ها به صورت مستمر خواهد بود لذا هم سطح کاربری آزمایشگاه ها بیشتر می شود و هم اینکه دستگاه های آزمایشگاه همیشه کارآمد و به روز خواهند بود. رضا نژاد درباره بندهای دیگر این تفاهم نامه اظهار داشت: در راستای رشته های مرتبط با سازمان ملی استاندارد ایران، قرار بر این شد که دانشگاه پیام نور در برخی مراکز رشته های مورد نیاز آن سازمان را ایجاد و نسبت به پذیرش دانشجو اقدام نماید. وی در پایان افرود: طبق این تفاهم نامه از این پس اعضای علمی دانشگاه پیام نور می توانند در تدوین استاندارد های ملی استاندارد ایران نیز همکاری کنند چیزی که تا قبل از این تفاهم نامه امکان پذیر نبود. لام به ذکر است این تفاهم نامه در راستای افرایش درآمدزایی غیرشهریه ای دانشگاه پیام نور بوده است. دانشگاه پیام نور در طول یک سال اخیر توانسته میزان درآمد غیرشهریه ای خود را به نسبت سایر دانشگاه ها افزایش قابل ملاحظه ای دهد.
فایل
بازگشت

مفید آیکون سئو

ها Lorem Ipsum در اندوه نشسته آمت ، consectetur adipisicing ELIT ، SED eiusmod انجام به عنوان کم کار tempor و چاقی . در طول این سالها آمده ، nostrud هر گونه اعمال نیروی کار منطقه اما برای به دست آوردن از aliquip او دستور غذا . درد در این فیلم شده است در لذت که cupidatat انتقاد جلوگیری از درد که تولید بدون فوتبال cillum حاصل شد.

ها Lorem Ipsum در اندوه نشسته آمت ، ها Lorem Ipsum در اندوه نشسته آمت ، consectetur adipisicing ELIT ، SED انجام eiusmod به عنوان کم کار tempor و چاقی . در طول این سالها آمده ، nostrud تلاش ورزش اگر هر منطقه

ها Lorem Ipsum در اندوه نشسته آمت ، شما می توانید پروژه مشاهده اینجا